SITE LOGO
შაბათი, 2024-05-04, 1:24 AM
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • გვერდი 1 დან
  • »
ფორუმის მოდერატორი: syd, AlchoholicA  
ფორუმი » Off Topic » მუსიკა » NIRVANA (zaan magari jgufi, ogond iyo:()
NIRVANA
saniთარიღი: პარასკევი, 2006-06-16, 9:23 PM | შეტყობინება # 1
ჯგუფი: Momxmarebeli
შეტყობინებები: 11
რეპუტაცია: 0
სტატუსი: გასულია
magari jgufi iyo... rolleyes albat bevri dametanxmeba.... solistic magari yavdat magram..... cry mokled exla davagdeb suratebs da ,,suicide note"-s.... happy
daweret tkveni azri am jgufze wink biggrin

ai biografia:

Kurt Cobain was born on February 20 1967, in Hoquaim, a small town southwest of Seattle. Kurt later moved to Aberdeen, where he had a happy childhood until his parents divorced. The divorce left Kurt's outlook on the world forever scarred. He became withdrawn and anti-social. He was constantly placed with one relative to the next and at times even homeless, forcing him to sleep under a bridge. Kurt was not the most popular person in high school, getting picked on by "jocks" and being labeled as "queer". In 1985 Kurt left Aberdeen for Olympia where he formed the band Nirvana in 1986. In 1989 Nirvana recorded their debut album Bleach under the independent label Sub-Pop records. Nirvana became very popular in Britain and by 1991 they signed a contract with Geffen. Their next album Nevermind became a 90s masterpiece and made Kurt's Nirvana one of the most successful bands in the world. Kurt became trampled upon with success and found the new lifestyle hard to bear. In February 1992 Kurt married Courtney Love, the woman who was already pregnant with his child, Frances Bean Cobain. Nirvana released their next album Incesticide later that year. The album appealed to many fans due to the liner notes, which expressed Kurt's open-mindedness. In September 1993 Nirvana released their next album, 'In Utero', which topped the charts. On March 4, 1994, Kurt was taken to hospital in a coma. It was officially stated as an accident but many believe it to have been an unsuccessful suicide attempt. Family and friends convinced Kurt to seek rehab. Kurt was said to have fled rehab after only a few days from a missing person's report filed by Courtney Love. On April 8th Kurt's body was found in his Seattle home. In his arms was a shotgun, which had been fired into his head. Near him laid a suicide note written in red ink. It was addressed to his wife Courtney Love and his daughter Frances Cobain. Two days after Kurt's body was discovered people gathered in Seattle, they began setting fires, chanting profanities, and fighting with police officers. They also listened to a tape of Courtney reading sections of the suicide note left by Kurt. The last few words were "I love you, I love you".

Добавлено (2006-06-16, 9:23 Pm)
---------------------------------------------

es cota gasarchevad saac weria:
Kurt's Suicide Note

To Boddah, Speaking from the tongue of an experienced simpleton who obviously would rather be an emasculated, infantile complain-ee. This note should be pretty easy to understand. All the warnings from the punk rock 101 courses over the years, since my first introduction to the, shall we say, the ethics involved with independence and the embracement of your community has proven to be very true. I haven't felt the excitement of listening to as well as creating music along with reading and writing for too many years now. I feel guilty beyond words about these things. For example when we're backstage and the lights go out and the manic roar of the crowd begins, it doesn't affect me the way in which it did for Freddy Mercury, who seem to love, relish in the love and adoration from the crowd, which is somehting I totally admire and envy. The fact is, I can't fool you, any one of you. It simply isn't fair to you or me. The worst crime I can think of would be to rip people off by faking it and pretending as if I'm having 100% fun. Sometimes I feel as if I should have a punch-in
time clock before I walk out on stage. I've tried everything within my power to appreciate it (and I do, God believe me I do, but it's not enough). I appreciate the fact that I and we have affected and entertained a lot of people. I must be one of those narcissists who only things when they're gone. I'm too sensitive. I need to be slightly numb in order to regain the enthusiasm I once had as a child. On our last 3 tours, I've had a much better appreciation for all the people I've known personally and as fans of our music, but I still can't get over the frustration, the guilt and empathy I have for everyone.
There's good in all of us and I think I simply love people too much, so much that it makes me feel too fucking sad. The sad little sensitive, unappreciative, Pisces, Jesus man. Why don't you just enjoy it? I don't know! I have a goddess of a wife who sweats ambition and empathy and a daughter who reminds me too much of what I used to be, full of love and joy, kissing every person she meets because everyone is good and will do her no harm. And that terrifies me to the point where I can barely function. I can't stand the thought of Frances becoming the miseraable, self-destructive, death rocker that I've become. I have it good, very good, and I'm grateful, but since the age of seven, I've become hateful towards all humans in general. Only because it seems so easy for people to get along and have empathy. Only because I love and feel sorry for people too much I guess. Thank you all from the pit of my burning, nauseous stomach for your letters and concern during the past years. I'm too much of an erratic, moody, baby! I don't have the passion anymore, and so remember, it's better to burn out then to fade away. Peace, Love, Empathy. Kurt Cobain. Frances and Courtney, I'll be at your altar. Please keep going Courtney, for Frances. for her life will be so much happier without me. I LOVE YOU. I LOVE YOU.

prep, goth, punk
WHATEVER
real people don't need labels

Peroთარიღი: პარასკევი, 2006-06-16, 9:30 PM | შეტყობინება # 2
Boss
ჯგუფი: Admini
შეტყობინებები: 19896
რეპუტაცია: 12
va sagol to she sagol magaria kurti dzan magari vinme iko smile

3d-shako-(MOLA)თარიღი: პარასკევი, 2006-06-16, 9:43 PM | შეტყობინება # 3
შეტყობინებები: 28
au erti amixsenit magaria da magari iko ras qvia raaa??? riti afasebt ama tu im momgerlis magrobaaas???

AlchoholicAთარიღი: პარასკევი, 2006-06-16, 9:56 PM | შეტყობინება # 4
Leitenanti
შეტყობინებები: 101
რეპუტაცია: 2
3d-shako-(MOLA),

vot amis gageba minda xolme sul mara "magaria"-s ver gacda xalxi wacko

me piradad NIRVANA coooota mevaseba...

ragac primitiulad mechveneba...me imas ar vambob ro NIrvana primitiul musikas ukravda tqo.

mara chemtvis simgera primitiulia tu shignit soloebi araa...

smile

3d-shako-(MOLA)თარიღი: პარასკევი, 2006-06-16, 9:59 PM | შეტყობინება # 5
primitiulic aris da kide meore faqtoria ramac es jgufi popularuli gaxada! nu kurtis tvalebi moscondat naxevarze mets da mag pontshi raa! tore exa iseti gadasarevi vokalis patroni kurti ar kofila! ertaderti nateli certili am jgufshi iko kris novoselski(sheileba meshleba saxeli)

AlchoholicAთარიღი: პარასკევი, 2006-06-16, 10:02 PM | შეტყობინება # 6
Leitenanti
შეტყობინებები: 101
რეპუტაცია: 2
Sen daica da Kurt-ozanebi ro shemogviteven mere naxe lol

3d-shako-(MOLA)თარიღი: პარასკევი, 2006-06-16, 10:10 PM | შეტყობინება # 7
mzad var kaco egeni tu imas damimtkiceben ro kurt kobains magari vokali qonda tavs davichri!

Peroთარიღი: შაბათი, 2006-06-17, 0:51 AM | შეტყობინება # 8
Boss
smile :P magari simgerebi aqvt

3d-shako-(MOLA)თარიღი: შაბათი, 2006-06-17, 1:07 AM | შეტყობინება # 9
მაგალითად ერთი დამისახელე რააა მაგათი "მაგარი" სიმღერააა?? ძალიან მაინტერესებს;)

Peroთარიღი: შაბათი, 2006-06-17, 1:10 AM | შეტყობინება # 10
Boss
NIRVANA - SOUND OF SEATTLE
90 იანი წლების ბრიტანული პრესა მოცული იყო ისეთი ჯგუფებით როგორებიც იყვნენ Soundgarden, Pearl Jam, REM , MudHoneY , Sonic Youth. ეს უკანასკნელი ყველაზე დიდი პოპულარობით სარგებლობდა, და იყვნენ კიდევ რამოდენიმე "იატაკქვეშა" ჯგუფები, მაგალითად Walkabouts , Swallow , Nirvana... მაგრამ ამ წინადადებამ აზრი დაკარგა 1991 წელს, როდესაც გამოვიდა ალბომი NEVERMIND- ეს იყო იმ დროის უდიდესი გადატრიალება. ეს იყო ნამდვილი სასწაული. ახალგაზრდებისათვის ზედგამოჭრილი ალბომის პირველი სიმღერა Smells Like Teen SpiriT ბილბორდების ჩარტებში 17 კვირის მანძილზე პირველ ადგილას იყო, სიეტლის ქუჩებში კი რაღაც საოცრება ხდებოდა, ყველას პირზე ეკერა - NIRVANA , NIRVANA, NIRVANA.....

Peroთარიღი: შაბათი, 2006-06-17, 1:10 AM | შეტყობინება # 11
Boss
მაგრამ ხალხი უფრო გაოცდა მაშინ, როცა ამ ჯგუფის წევრებს გაეცნო. უბრალო ბიჭები, რომლებიც სულაც არ ჰგავდნენ პომპეზურ როკერებს, მათ ტყავის შარვლებისა და წითელი მოტკეცილი პიჯაკების მაგივრად უხეში ქსოვილისაგან შეკერილი ტანსაცმელი ეცვათ.
ერთი სიტყვით თვალის დახამხამებაში დაიმსხვრა როკის კულტურა და ახალი ტენდენცია წამოვიდა. ეს იყო რაღაც საოცარი, უფრო უბრალო და ამავე დროს ყველაზე დიადი... ნირვანას მუსიკითა და უბრალოებით აღფრთოვანებული ახალგაზრდებისათვის ეს იმ დროისათვის ზედგამოჭრილი იყო, და მალე ამ პატარა ჯგუფმა მთელი მსოფლიო დაიპყრო

Peroთარიღი: შაბათი, 2006-06-17, 1:10 AM | შეტყობინება # 12
Boss
ხალხი ფიქრობდა რომ ჯგუფის ვოკალისტმა კურტ კობეინმა სპეციალურად აირჩია ასეთი უბრალო , სევდიანი და ამავე დროს პანკური სტილი, რომ დიდი პოპულარობა მოეპოვებინა როკისტ მოზარდებში, მაგრამ შემდეგ ნირვანას კონცერტებიც მომრავლდა და უმეტესობა, ვინც ასე ფიქრობდა , ყველამ საკუთარი თავი დაინახა ამ უბრალო ქერათმიან ბიჭუნაში. იმ დროისათვის ყველაზე პოპულარული ჯგუფი Guns'N'Roses უცებ დაიჩრდილა და აღარავის ახსოვდა, ნირვანას კონცერტებზე კი გაოგნებული ფანები პირდაპირ კონცერტზე იხსნიდნენ ვენებს.
კობეინს ამის გამო გაუთავებელი დეპრესია სჩირდა. ყველა ხვდებოდა რომ ამ სუსტი აღნაგობისა და ულამაზესი გამოხედვის მქონე ბიჭუნას შიგნით ძალიან მგრძნობიარე ადამიანი იმალებოდა. და მან ასეთი წარმატება სწორედ გულწრფელობითა და უბრალოებით მოიპოვა, განსხვავებით AXL ROSES-ი, რომელიც სცენაზე დადგმული შოუებითა და დაყენებული მანერებით აჯადოვებდა მსმენელს.

Peroთარიღი: შაბათი, 2006-06-17, 1:11 AM | შეტყობინება # 13
Boss
ამის გამო აქსელმა დიდი კონკურენტი დაინახა კობეინში, და ცდილობდა ყველა ტურნეზე გამოსულიყო, სადაც ნირვანა ღებულობდა მონაწილეობას. მიუხედავად ამისა ნირვანა სულ უფრო და უფრო დიდი ხდებოდა.
მალე კურტ კობეინმა ცოლად მოიყვანა სკანდალური გოგონა, კორტნი ლავი, რომელიც გრანჯ ჯგუფის HOLE-s ვოკალისტი იყო... ჟურნალისტებმა ის მაშინვე ურჩხულად შერაცხეს, წყვილს კი ბინძური ხმები დაუყარეს. ისინი ირონიული ღიმილით პასუხობდნენ პრესის ბინძურ ჭორებს. მერე კი მიხვდნენ რომ ნაცრისფერ მასასთან ვერაფერს გააწყობდნენ და კურტ კობეინმა და კორტნი ლავმა რამოდენიმე თვე კარჩაკეტილად გაატარეს სოფლის ფერმაში. თავიდან წყვილი ძალიან ნერვიულობდა, რადგან იყო იმის საშიშროება კორტნის ავადმყოფი ბავშვი გაეჩინა

Peroთარიღი: შაბათი, 2006-06-17, 1:11 AM | შეტყობინება # 14
Boss
პრესა კი ყველანაირად ცდილობდა შეურაცყოფა მიეყენებინათ მათთვის. სიეტლში კურტს და კორტნის "ნარჩენებს" ეძახდნენ, ლანძრავდნენ და აგინებდნენ.
"ღმერთო ჩემო, ეს ბიჭუნა სახლში ქალის კაბითაც კი დადის!!!" პირზე ეკერათ ქალაქის მაცხოვრებლებს. მაგრამ სხვა ჯგუფებისაგან განსხვავებით კობეინი თითქმის ერთადერთი იყო, ვინც აგრესიას სექსუალურ ნიადაგზე არ გამოხატავდა.
მოვუსმინოთ მაგალითად სიმღერა "Polly"-ს. "სიმღერა გოგონაზეა, რომელსაც იტაცებენ, ამცირებენ, აუპატიურებენ, შეურაწყოფას აყენებენ, მიწასთან ასწორებენ მაგრამ ქალის ბუნება ისეთი ძლიერია რომ ის უკან არ იხევს და პირდება იმას ვინც მოიტაცა რომ ყველაფერს შეუსრულებს, ოღონდ ხელები გაუხსნას... შემდეგ კი გარბის" თქვა კობეინმა, როდესაც სთხოვეს მას მოეყოლა თუ რაზეა ეს სიმღერა.

Peroთარიღი: შაბათი, 2006-06-17, 1:11 AM | შეტყობინება # 15
Boss
მაგრამ ზოგმა ეს არასწორად გაიგო და კურტში დიდი ზიზღი გამოიწვია როდესაც გაიგო რომ ორმა ფანმა ეს სიმღერა გამოიყენა ქალის გაუპატიურების დროს.
როდესაც კურტმა გადაწყვიტა სოფლის ფერმაში კარჩაკეტილად გაეტარებინა კორტნისთან ერთად რამოდენიმე თვე, აქსელ როუზმა ეს თავის წარმატებად ჩათვალა,რადგან ნირვანამ იმ პერიოდში ზედიზედ რამოდენიმე საკონცერტო ტურნე გამოტოვა.
კურტი შემჯდარი იყო ჰეროინზე და ვერ ძლებდა მის გარეშე. კურტს ქონდა კუჭის წყლული, და ისეთი საშინელი ტკივილები ქონდა, რომ ჰეროინში ხველების სიროფს ურევდა და ისე იღებდა, რომ ტკივილი გაეყუჩებინა, ჰეროინი კი ალერგიას უხსნიდა.

ფორუმი » Off Topic » მუსიკა » NIRVANA (zaan magari jgufi, ogond iyo:()
  • გვერდი 1 დან
  • »
ძებნა:

Copyright MyCorp © 2006 საიტი შექმნილია uCoz სისტემაში